Pages

Wednesday, December 3, 2008

Perkembangan

Qaisara Husna...si montel yg dah tinggi


Hari ni..aku nak cerita pasal husna..dia dah ada kepandaian baru yg buat aku dan suami hari2 gelak kan dia....dia pandai nyanyi lagu rakyat, kejap je ajar dia...pandai je dia ikut...eg:

enjet-enjet semut...sapa sakit naik atassss...(dgn versi pelatnye),
bangau oh bangau...kenapa engkau kurus....(dgn gaya seekor bangau)
satu..satu...saya sayang ibuuuuuuuuu...dua dua..saya sayang abah....tiga tiga...sayang adik husna...1,2 3 sayanggggggggg semuanyaaaaaaaaaa (dgn gaya mendepangdepangkan tangannya)

tapi, antara-antara lagu rakyat yg dia paling suka adalah...jeng jeng jeng....

potong leher angsa....hhahahahhahahahaha

Hari-hari...mcm2 peel yg dia suka lakukan....1 per 1 gaya n ayat baru yg dia suka sebut.....kalau berzikir....awwoh (allah)...subahanallah.....ujung2 perkataan tu je yg aku n suami paham dia sebut...hahahha...tak pe lah...lama2 lancar le pertuturan dia...tp perkembangan dia...quit good for the age under 2 years old...BRAVO HUSNA!!

tapi 1 benda yg aku palingggggggg tak leh lupa dan rasa kasih sangat kat anak aku ni....tiap kali aku n suami nak solat..dia mesti nak join, sampaikan kami bentangkan sejadah kecil untuk dia solat bersama....tonggeng2 terus ruku' dan sujud...hahahahhahah..jadilah.....

1 comment:

intan said...

kak..samela mcm si hanie..klu dia dah penat tunggang tonggek..dia mula main2 sorok2 dsebalik telekong sye..smpi dia tjatuh/...heeheh