Pages

Tuesday, December 16, 2008

Kenduri Iwan 13 Disember 2008 (Sabtu)


my hubby yg busy dgn anaknye..


jijie...kopekkan telur...kakak nak


ilham nuha yg kerinting


takde pelamin untuk pengantin lama...


bpk pengantin yg teruje berborak ngan keluarga perempuan


majlis yg simple n ringkas...

pengantin yg sempoi....di arak...


mak, chik dan makteh....tgh menunggu tetamu

aku dan along...with our hand beg...

hahah....masing2 dah kembang....


Kenduri Iwan

kenduri iwan telah berlansung pada 13 Disember 2008 (Sabtu) dalam suasan yang meriah walaupun diadakan sesimple mungkin....aku start cuti dari khamis (11 Disember) kerana tolong mak apa yg patut....menyiapkan goddies untuk tetamu....dlm keadaan aku yg tgh alahan ni....walaupun aku rasa aku tak banyak sangat membantu, tp sebelum kehadiran adik beradik dan tetamu yg hadir...aku le org kuat di rumah tu bersama mak aku...dgn karenah husna yg lasak....dpt juga aku membalut bunga telur sebanyak 500 cucuk....dgn kemas ruang tamu, bentang carpet...alihkan perabot....kira ok le kan..hahahhaha

lepas je kakak aku sampai pg jumaat tu...dan sedara mara yg lain pun sampai...aku apa lg...baring kuak lentang le...malas dah nak tolong2...tak larat!!!

bila anak2 buah aku semua balik...husna terus buat tak tau kat aku..mentang2 ada kwn....hahahahha.....

majlis adik aku ni, simple je..maklum le pengantin dah basi....nikah awal, cuma majlis menyambut menantu je dilewatkan memandangkan adik aku ni mengajar di tawau, sabah...so terpaksa le ada gap dlm menentukan tarikh kenduri ni...tunggu cuti sekolah dan tarikh2 yg adik beradik lain semua dpt berkumpul...baru dpt buat kenduri ni...

so, ni je antara gambr2 kenduri yg lepas...ni pun pakai camera abg shahrum...yg pakai camera aku...belum upload lg...sbb pakai camera abg ipar aku ni..gambar bini dia n anak2 dia je yg banyak...hahahahhaah

No comments: