Pages

Thursday, February 28, 2008

Buah Hati





Antara koleksi gambar2 BUAH HATI aku...Imran Hakim, Ilham Nuha dan Ikhwan Hakim (Anak Along) dan Mawaddah & Hariz (Anak abg aku mamat)..campur anak aku, kiranya both of my parents ada 6 org cucu...tak lama lg bertambah lg sorang sbb isteri abg aku sekarang tgh mengandung...pergh..sure hiruk pikuk rumah mak bpk aku lepas ni dengan kehadiran cucu2 yg lasak n nakal2 ni...

tp tu le, kalau tak de si kenit2 ni kat rumah mak bpk...rasa mcm sunyi je...seronok kalau semuanya ada...mcm2 ragam yg mereka buat...ada yg memanjat, ada yg merengek..ada yg bukak peti ais..ada yg menjerit...ada yg mengemas...bermacam-macam ragam..kalau semua cucu2 mak bpk aku ni balik...mula le, mak aku kelam kabut memasak (sbb anak menantu balik ramai2) dan menjerit (sbb cucu2nya mengemas n memungkar brg2 dia)..tp kami semua enjoy w'pun 1 tanjung karang dengar suara kami sekeluarga...hehehehehe

Anak2 buah aku ni..termasuk le anak aku..tak kira le pompuan @ lelaki...semuanya hero2...ni belum lg yg kenit2 ni membesar...esok kalau semua dah besar...abis le..mau runtuh rumah atok kancil nanti!!!

Dah lama aku tak jumpa imran, nuha n ikhwan (anak along)...kalau jumpa imran..dia mesti excited sbb dia memang manje dgn jijie dia ni..al-maklum le, ank buah yg sulung...aku memang bg sepenuh perhatian, kasih sayang n memang manje kan dia..kalau aku singgah ke rumah dia, for sure dia akan tolong angkat beg..JIJIE...JIJIE..terngiang-ngiang suara imran,..arghhhhhhhh..rindu gilers babas ngan semua especially IMRAN HAKIM!!

No comments: