Pages

Tuesday, October 6, 2009

Eid Mubarak 1430 H (Tanjung Karang, Selangor)

Lama tak jengah blog ni tau...busy sangat, tak berkesempatan nak menjengah ke blog sendiri...so entry kali ni, aku nak ambik mood raya gak la kan...nak share gambar raya tahun ni ngan teman2 blogger...walaupun aku tak setegar blogger2 lain...hehehhe...so...jom layanzzz



kekanak ni riang gembira di pagi raya..melayan DVD Upin & Ipin : Geng



kami...dipagi raya, cuma family abg aku rizam dan adik aku ridhuan je tak de...rizam beraya di Banting, Ridhuan lak..terpaksa beraya di Tawau memandangkan sang isteri menunggu hari nak bersalin....


3 of us..una dah meronta nak turun...rimas, tema kami tahun ni adalah BIRU...tp memandangkan misi pencarian baju raya bukan hari yg sama...so biru ttp biru, tp biru hantam sajalah yg dpt kami cari...hehehhe


aku bersama along dan bonda tersayang...ttp maintain walaupun penat melayan karenah anak dan cucu...muka mak mmg kepenatan...thanks mak!!!masakan mak mmg mavelous!!


aku n en.korol....my husband, hehehhe....lama woo tak de gambar ber2..asyik2 gambar ngan una je..



4th of us...nuha nak bergambar ngan jijie la ummi....dia mmg anak manje jijie pun...



Actually, gambar ni jenuh ummi pujuk abg imran bergambar sama...sekali tu, tanpa di sedari si kakak nuha lak tak masuk corum, tak perasan bila dia pi ke belakang tu...hmm....apa le kakak ni...

along's family...imran mmg camera shy....tp kdg2 ok je dia bergambar, pg raya ni mood dia kureng kot...seronok tgk DVD upin ipin...




2 org adikku yg masih available...hmm...still single...masih boleh di hitung2 buat kerja...esok2 daha da anak bini..payah lak..



Atok & Wan bersama 4 (included imran dibelakang) daripada 8 org cucunya...not forgotten arwah anakandaku Qaid Ahmadinejad...I miss Him so much!!

Actually, di pagi raya tu...aku dan suami menziarahi kubur anakku dan arwah opah...story dia aku akan cerita after this entry...


1 comment:

intan_blur said...

nak si una pakai tudung..klu hanie..hmmmm..hampeh..makin chubby akak.