Pages

Wednesday, November 12, 2008

Story Of Today...

Minggu depan ni, aku dan una akan balik ke Raub, Pahang kerana mak teh n pak teh kenduri kawenkan anak sulung mereka. Memandangkan my hubby ada kelas....let him cocentrate his studies...kami balik ke Raub dengan mak dan bapak je la..tak tau mcm mana gelagat Husna di kampung nanti, dengan ayam, itek, angsa..kucing merata-rata..sure dia teruja...hahahah..lagi2 rumah pusaka arwah atok dan wan tu ada tangga...jenuh le aku menjaga tangga je....husna ni, mmg teruje dengan tangga...binatang2....hmm...mmg susah difikirkan aku pergi kemana-mana tanpa hubby...tp nak buat mcm mana...

Aku dah hubby plan nak membawa husna ke Zoo Negara bila hubby aku cuti semester nanti..hmmm, mesti husna teruje sesangat...aku tgk husna ni amat sayanggggggggggggg kat binatang...lg2 dengan kucing, sukaaaaaaaaaaa sangat...sampaikan aku yang menjerit tgk dia pegang kucing....

Ptg semalam, masa aku ambik dia dari rumah pengasuh....tgk2 dia tgh memegang seekor kitty dgn amatttttttttt cemerkap....hmm, terkejut aku...apalg suami aku yg amat alergic dengan binatang berbulu ni...TERKEJUT BERUK le tgk anak dia lg terror dari dia...hahahahha.....Husna mmg sayang kat binatang...cuma kami takut dia kena jangkitan asma @ lelah je....tu sbb kami tak bg dia pegang kucing2 ni....w'pun kami tau dia amatttttttttt sayang kat binatang especially kucing...

Qaisara Husna

Sekarang dah pandai sebut beberapa perkataan, antaranya :

"bu...tom...tom (ibu, jom..jom)
"Tom...tom...Bak....Tom..tom bak....(cerita kanak2 tom tom bak )
"zikir Lailahaillallah...Al malikul haqqulmubin...muhammadurrasulullah..Sadiqul..wa'dul amin", subahanallah...illahilastulillfirdaus....(tp dgn bahasa pelatnya la...aku dpt tangkap sbb nahu dia keluar tu sama dgn aku selalu baca kat dia tatkala nak tido..@nak pakaikan baju dia....hahahha...
Husna dah pandai mengikut sikit sebanyak apa yg ditunjukkan di TV...depan mata...perlakuan kita seharian...so, nampak gayanye...aku kena jaga perlakuan le..hahhaha

paling mencuit hati...husna ni aku tgk berjiwa sensitif...tiap kali aku nak tarik perhatian dia...aku buat2 nangis..dia akan dtg kat aku sambil kiss pipi aku..kiss mulut..kiss dahi..hahahah...tp yg paling buat aku tak tahan nak gelak...masa mak aku dtg ke tg malim bercuti aritu...mak aku cerita, dia tgk cerita Cinta batu Belah...dlm cerita tu...mak budak tu menangis sbb kempunan nak mkn Sate daging rusa...anak dia dah sental...nangis le mcm org gile sbb kempunan....last2, husna dtg kat tv...terus kiss...hahahahha....aku ckp kat mak...una mmg berjiwa sensitif..almaklum le...pompuan...hahahah

Sekarang, dia mcm nak sangat berckp..tiap bijik butir yg dia keluarkan..mmg aku tak paham...apa yg dia nak sampaikan...tp aku layan je....gian nak berckp sangat kot kan...hehhhehe

oklah..time to continue my work....till then, have a great day...

No comments: