Pages

Friday, November 28, 2008

Mandi Manda di Hujung MInggu


Gambar ni di ambil pada Oktober 2008 yang lalu...Imran, Nuha dan Ikhwan dtg ke rumah...bercuti....excitednye tak dpt digambarkan dengan kata2...habis rumah aku lintang pukang...hahahah...tp aku seronok...budak2 ni mmg hyper active..sama je ngan Husna...

Along dtg bercuti dengan husbandnya di Tg malim...aku pun apa lg..dengar kakak aku n buah2 hati aku ni nak dtg....kencang le memasak...aku masak nasi ayam sbb abg shahrum request, ptg tu aku buat kuih kasui kegemaran abg shahrum....seronoknye dema dtg, rumah aku yg kecil ni jd destinasi pilihan diaorg untuk berehat di hujung minggu...

lepas lunch, aku apa lg..keluarkan kolam Husna...isi air sampai penuh...bg diaorg mandi...imran pun berpusing-pusing mcm ikan paus...hahahhahhaah..dia mmg excited bab2 mandi ni....especially swimming....suka sangat swimming....husna pun tunjuk handal..tak kira bwh umur lg...tak nak keluar kolam tu w'pun dah ketaq2 mulut....hahaha..nak tunjuk handal tgk abg imran n kak nuha tak surrender lg...ikhwan bulat pulak, awal2 dah surrender...

Malam..

Malam, lepas dinner....along n family bersiap untuk berangkat balik ke bangi perdana, imran tak nak balik..menangis-nangis tak nak balik...nak duduk ngan aku, aku ni..sensitif...apa lg..tumpah gak le air mata aku ni mengenangkan imran...betapa sayangnye dia kat aku....sob..sob...

w'pun aku dah ada anak...budak2 ni tak pernah aku pinggirkan...sbb diaorg mmg rapat ngan aku sejak dari lahir...malah, nuha & imran..kalau sebut pasal adik beradik dia..tak pernah miss sebut nama husna...sedih i tau....

kiranya, adik beradik diarog ni bukan 3...tp 4 org le...hahahahahahhaha

No comments: