Pages

Friday, November 7, 2008

Pertambahan Ahli Keluarga

Tak tau nak cerita apa pg ni.....bukan tak de kerja, tp aku rasa mcm kepala otak tgh menerawang jauh banyak berfikir....tak tau apa yg aku fikirkan..

Hari ni aku lewat dtg bulan....bermcm-macam benda menerjah kepala otak aku ni, bersediakah aku dgn pertambahan ahli keluarga...berkemungkinan kah husna dpt adik dlm waktu terdekat ni...atau period aku lewat sikit bulan ni?

Bukan aku tak bersedia....aku yg paling beriye-iye nak tambah baby sebelum usia aku menginjak ke 30 tahun next year...tp, bila period aku lewat bulan ni...aku yg gelabah banyak...husband aku rileks je...hmmm...banyak yg aku fikirkan...antaranya :

i. Husna masih lg breast feeding
ii. Husna masih perlukan perhatian ibu n abah
iii. Abah husna masih belajar
iv. dll
vi. atau aku yg masih belum bersedia????

tp jika dikurniakan allah rezeki pd kami sekeluarga kali ni..aku bersyukur ALHAMDULILLAH...sesungguhkan, ini lah impian ku...impian untuk menambah ahli keluarga..rezeki ada di mana2...aku tak kisah pasal kewangan, mungkin kehadiran baby baru akan menambahkan rezeki kami sekeluarga...cuma, aku banyak memikir pasal Qaisara Husna...bersediakan dia menjadi seorang kakak???

No comments: