Pages

Friday, November 4, 2011

Kim Kardhasian files for DIVORCE!!

Terkejut sebenarnya bila membaca di majalah & suratkhabar mengenai penceraian pasangan selebriti ni...actually aku rajin gak la melayan rancangan reality tv "keeping up with the kardhasian", Khole and Lamar, koutney & kim takes new york kat channel E! Entertainment...mula2 meluat..lama2 dah berulang cerita2 ni 3,4 kali satu hari n tak de cerita lain yg best kat tv...aku layan le gak...

Pada pendapat aku sebagai penonton, diaorg ni popular dgn cara camni la..buat reality tv..kaut untung juta2...kaya beb!!cuma tu le..kesian...selama aku menonton cerita ni...banyak kali dah pompuan ni (Kim Kardhasian) brtukar-tukar pasangan..dari satu musim ke satu musim..tukar2 pasangannya...sampai le dia di lamar & bertunang...kahwin...tp sian, sekejap je jodohnya...

Kim Kardhasian & Kriss Humpries



Sebenarnya, mmg malang pd pihak lelaki tu..dah le dlm family pompuan ni, dominasi lebih pd kuasa perempuan (Queen Control) dari mak dia...sampai le ke anak2 pompuanya....lelaki ni mulut laju (laser)...lawak kasar...mcm2 hal le yg berlaku, sampaikan adik beradik kim ni tak sebulu dgn dia...tp kerana cinta, kim ni kawen gak...walaupun mcm2 hal jd sebelum majlis juta-juta tu...

kesian kat lelaki ni, dah le rugi beli cincin tunang juta2....walaupun majlis kawen di sponsor...mmg membazir..baik le sedekah pd pihak yg lebih memerlukan...ni glamour semata-mata, yg paling tak leh diterima akal..mak dia sampai buat plastic surgery tu sbb nak glamour masa kim ni kawen..sungguh poyo!!

Majlis kawen juta-juta, hayat kawen cuma 72 hari je..tp paling aku suka time menonton Kim Fairytale wedding ni....ayat Kriss Humpries ni pd Kim masa diaorg argue pasal temapt tinggal after marriage...Kriss ni suruh Kim ikut dia pi Minnesota...Kim ni nak stay kat New York..nak glamour2...Kriss Humpries ni sound "KIM, BERPIJAK DI BUMI NYATA...3 TAHUN SEBELUM NI, U ARE NOBODY...HANYA JUAL BAJU DI BUTIK"..kehkehkeh...i like u la Kriss Humpries!!



Lastly, Mistake or Fake...i choose FAKE!!buang karen je...sekarang ni...mmg teruk dia kena hentam...takde org kesian kat dia...tp org hentam gile2 babis..

p/s-sebenarnya, saje je aku buat entry kali ni pasal minah ni...ate, dulu ingat nak jd Wartawan..hahahhaha....sekurang-kruangnya aku update le blog aku ni kan..takde le bersawang...hahahhahah



No comments: