Pages

Wednesday, April 1, 2009

Qaisara Husna as a GIRAFFE

Last Friday, aku dan hubby singgah ke TF Value Mart untuk membeli barang2 dapur...especially sayur sayuran..sbb sabtu ahad mmg tak dpt ke pasar...hubby ada kelas..so, lepas ambik husna kat rumah pengasuh...singgah le ke TF....

Pastu, lepas dah beli belah...sampai je ke kaunter bayaran..ada Pertandingan Baby Comel kononnya..aku n hubby buat derk je..tp sbb si kenit ni tergedik gedik teruje tgk banyak wardrobe haiwan peliharaan kat situ ( minah ni mmg teruje bab2 binatang ni)....aku dan hubby surrender le...tanya le kat tokey photographer tu..berapa hinggit bayaran untuk ambik gambo ni...katanya RM25...nanti dia bg sekeping gambar 12 R...sekeping lg...5R...can do le kami rasa kan...tokey tu kata...'mis, ini untuk budak under 2 years only...aku ckp le...my daughter almost 1 year 6 month, bdn je tinggi....hahaha...sbb anak aku tinggi...dah org ingat dia dah masuk 3 tahun...kihkihkih..baka mak bpk besar2 kan..so menurun kat anaknyer...

Pastu, baju2 lain semua una tak muat...sbbkecik2...so anak aku hanya muat baju Giraffe ni...teruje giler dia...pastu, photographer tu ckp...'saya tak nak ambik gambar selagi dia tak senyum...sbb bila dia senyum baru cantik maa....'..dlm hati aku ckp, banyak songeh lakkkkkkkkk cina apek ni..hahhahha...so, aku pun penat le mengacah ngacah...dah jd badut sarkis dah aku laki bini...tp anak aku ni, mmg camtu...kalau kita nak ambik gambar dia...kalau kita suruh senyum...for sure dia akan membatukan diri...hahhaha....kononnye fokus la...dah aku suruh dia nyanyi...pastu, dia bantai nyanyi lagi bangau oh bangau...sampai habis...org suruh senyum, dia buat show lak...hahhaha....sbb tempat fotografi tu betul2 depan kaunter bayaran..dah ramai berhenti tgk una buat show...betul le anak aku ni....tak malu kat org..selamber je dia nyanyi...pastu tersengih sengih...terus cina tu shoot gambar dia...hahahhaha.......buat show lak...

tp mmg berbaloi le CD lagu rakyat yg kakak aku bg kat aku ari tu..mmg dia suka sangat...dia melasak je kat rumah, aku pasang cd tu..sure dia berjoget joget sorang2...hahahhaha....ramai ckp...NI BETUL2 ANAK UJI...sbb ayah dia tak camtu..mmg maknye je suka perasan2 jd artis..hahahha




Una tgh tersengih seronok ramai tgk show dia..nyanyi lagu bangau oh bangau, sbb banyak sangat binatangnye kan

tgh nyanyi lagu twinkle2 little star....sambil lentok2 kan kepala...lepas lagu bangau oh bangau dah abis..hahha

mmg Husna ni suka sangat dengar muzik..pantang aku pasang cd barney, cd lagu rakyat....sure dia terjoget-joget buat show....hahha...masa kat TF tu...sampai abah dia ckp...aku tak pernah dimalukan sedemikian rupa...hahahha..nak buat camne...anak keletah...aku panggil joyah sport..hahahha


No comments: